Milyen távolságból lehet jól szeretni? Milyen közelről? Milyen messziről?
Lehet-e igaz egy olyan kapcsolódás, amely csak virtuálisan létezik? Miből táplálkozik a soha be nem váltott remény akár egy életen át?
Ha él a vágy és dolgozik...hát miért nem indulunk el végre Moszkvába??
Lehet Csehovot ismerni? Vajon hogyan szerethetett, vágyódhatott, menekülhetett az a férfi – aki a Sirályt, a Ványa bácsit, a Három nővért írta ?
A Gózon Gyula Kamaraszínházban lírai kísérletet teszünk személyes levelezéseit is felhasználva arra, hogy közelebb kerüljünk Csehov ábrándjaihoz, érzelmeihez egy olyan asszony szemén keresztül, aki egy életen át szerette őt.
A dologban különösen érdekes hogy minden egyes mondat, vagy Csehovtól, vagy az ő életében szerepet kapó asszonyokról-asszonyoktól származik.
Fadinard esküvőre készül, de a lova megeszi egy katona szeretőjének szalmakalapját. Hogy a tomboló katona ne verje szét a lakását és a lagziját, Fadinard kénytelen beszerezni egy ugyanolyan kalapot, miközben menyasszonyt, apóst, násznépet kell percenként leszerelnie. Kortalan francia csúcsbohózat.
Helyszín: Mihai Eminescu Kulturális Központ (Strada Nicolae Grigorescu 19, Târgu Mureș 540095, Románia)
Kapunyitás: 17:30
Esemény vége: 20:00 (Kiemelt jeggyel: 20:00-21:00-ig állófogadás, amelyen Balogh Levente is jelen lesz.)
Előfordul: hulla, és annak fagyasztása, csontok, hányás, köpés, meztelenség, verekedés, felnőttfilm-részlet, kitört ujjak, kábítószer fogyasztása és terjesztése, méregkeverés, zászlóégetés (ja ez nem), egyszer elhangzik az a szó, hogy 'zsidó', egyszer az, hogy 'cigány'. Lesz füst, stroboszkóp, hangos zene, riasztó hangeffektek, zaj, káosz, kosz és több liter művér.