Broadway Jegyiroda
Jegyiroda:
1075 Bp. Károly krt. 21.
Tel: 06 1 780-07-80 Nyitva: H-P: 10-18

Jegyvásárlás

Program


Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2018. február 27. kedd, 19:45

A fiatal Jonathan Cohen szenvedélyesen szereti a kamarazenét. Barokk koncertjén olaszos vibrálás, szépség, fények, energikus futamok és egy csodálatos szoprán hang várja a közönséget, utóbbi egyenesen Svédországból.
„Némelyik elviselhető, van köztük átlagos és egészen vacak is.” Ma a közönség épp az ellenkezőjét gondolja Wassenaer olaszos hangulatú, szépséget sugárzó Concerti Armonici sorozatáról. A befolyásos holland diplomata megtiltotta, hogy alkotásai valaha is megjelenjenek a neve alatt, ezért 1980-ig Pergolesinek és Carlo Ricciottinak tulajdonították őket.
Charles Avison írta az első angol nyelvű zenekritikát, született az életéről színdarab, elneveztek róla zenekart és könyvtárt is. Legismertebb darabjai concerto grossói, amelyek az olasz Domenico Scarlatti műveiből táplálkoznak. Koncertjeinken a különös atmoszférájú 5. concerto grosso hallható – ahogy megszólalnak a hegedűk, azonnal egy szenvedélyes olasz filmben érezzük magunkat.
A hangverseny első fele egy Händel-motettával zárul 1707-ből: a virtuóz szoprán hangot igénylő Silete ventit a svéd Malin Christensson énekli. A koncert második részében két drámai Kleopátra-áriát is hallhatunk tőle a szerző Julius Caesar Egyiptomban című operájából barokk mozdulatokkal, sminkkel és jelmezzel.
Tomaso Albinoni munkássága azért különös, mert az itáliai szerző csak kedvtelésből komponált, nem állt kapcsolatban kora zeneszerzőivel. Versenyművei közül egyértelműen a 2. oboaverseny, annak is a lassú tétele a legismertebb.
A boldog futamok után Händel különös zamatú 3. concerto grossója sötét hangulatú melankóliát csempész a programba, de az olaszos stílustól ekkor sem távolodunk el.

Ajánlatunk


Bár egészen kicsi kora óta hangszerek között nevelkedett, sokáig nem volt egyértelmű, hogy a zenei pályát választja. A szakralitáshoz máig erősen vonzódó Omar Faruk Tekbilek az egyik legnagyobb hatású török világzenei előadó, aki a Müpa színpadán áprilisban új életre kelti a legnemesebb közel-keleti zenei hagyományokat.

Egy francia kisvárostól pár kilométerre, egy magányosan álló hegyvidéki házban játszódik a történet. A család a külföldön tanuló Susanne, a legidősebb lány hazatérését várja. A békés idillt hatalmas sikoly töri meg. Marcelt, a ház urát holtan találják szobájában, késsel a hátában...

Ha sírva akar nevetni, ezt az előadást ne hagyja ki!

Ajánló


„Hegedűs a háztetőn… valahol mind azok vagyunk. Megpróbálunk egy letisztult dallamot kicsalni, miközben egyensúlyozunk, hogy ne szegjük nyakunkat. Nem könnyű!”

Frank Wildhorn musicalje és Homonnay Zsolt rendezése a nő örök, csábító szenvedélyességét, a férfi és a nő ösztönös és csillapíthatatlan…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!