Baráti Kristóf (hegedű), Várdai István (cselló), Szűcs Máté (brácsa)
Évek óta örülhetünk neki, hogy fényes nemzetközi karriert befutó fiatal zenészeink, Baráti Kristóf, Várdai István és Szűcs Máté nemcsak külön-külön, hanem egymással összefogva is jobbnál jobb projekteket valósítanak meg Magyarországon, legyen szó pályakezdő tehetségek támogatásáról, fesztiválszervezésről vagy – ehhez a pazarnak ígérkező Mozart-Beethoven esthez hasonló – közös hangversenyekről. A vonóstrió műfaját mintha rájuk szabták volna: a korabeli vonósnégyesek felől nézve itt a szólamok kiegyensúlyozottabban egyenrangúak és egyformán virtuózak, így igazi jutalomjátékot nyújtanak mindhárom szereplő számára. Ráadásul ezek a viszonylag ritkán játszott darabok a két szerző termésének legjavából valók: Mozart a három utolsó szimfóniával egy évben, 1788-ban írta a sziporkázó, hattételes Divertimentót, a mindössze tíz évvel később keletkezett, fiatalkori Beethoven-triók pedig (különösen a c-moll) már sok tekintetben az érett mester kontrasztos, szenvedélyesen energikus stílusát mutatják.