Galambos Tiborról elmondhatom, hogy Ő maga az „Élet és a Sors" a magyar táncművészet történetében. Mint táncművész, mint koreográfus és a szakma menedzsere, az Ő munkásságában ez kombináltan jelentkezik. A magyar tánctörténet egyik legjelentősebb személyisége, akinek köszönhetjük, hogy ma a Nemzeti Táncszínház létezik, mert ennek alapjait Ő fektette le, és akadályokat átugorva, leküzdve harcolt a magyar táncművészet kőszínházi rangjáért.
több
Nincs aktuális előadás
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2021. szeptember 16. csütörtök, 19:00
Galambos Tiborról elmondhatom, hogy Ő maga az „Élet és a Sors" a magyar táncművészet történetében. Mint táncművész, mint koreográfus és a szakma menedzsere, az Ő munkásságában ez kombináltan jelentkezik. A magyar tánctörténet egyik legjelentősebb személyisége, akinek köszönhetjük, hogy ma a Nemzeti Táncszínház létezik, mert ennek alapjait Ő fektette le, és akadályokat átugorva, leküzdve harcolt a magyar táncművészet kőszínházi rangjáért. Köszönjük az erőt, a kitartást, a példamutatást, amellyel megmutattad, hogy a táncművészet a legcsodálatosabb előadóművészeti ág. Valamint azt, hogy az ember lelke milyen gazdag lesz, ha ezt megismeri, akár amatőr, akár hivatásos táncosként, de nézőként is átélheti e műfaj katarzisait.
Jó egészséget kívánok születésnapod alkalmából a magyar táncművészek és a magam nevében!
Óvakodjatok a farizeusok kovászától, vagyis a képmutatástól. Nincs semmi elrejtve, ami nyilvánosságra ne kerülne, s titok, ami ki ne tudódna. Amit sötétben mondtok, világos nappal hallják majd, és amit a zárt falak közt fülbe súgtok, azt a háztetőkről fogják hirdetni. - Lukács evangéliuma 12:1-3.
Liliom, a „szerethető csirkefogó”. Liliom, a „külvárosi hintáslegény”. Liliom, a „kallódó életművész”. A „proletár”. Az „áldozat”. Az „asszonyverő”... Molnár Ferenc talán legjobb színdarabja számtalan értelmezésben került már bemutatásra.
Frank Wildhorn musicalje és Homonnay Zsolt rendezése a nő örök, csábító szenvedélyességét, a férfi és a nő ösztönös és csillapíthatatlan vonzalmát tárja a közönség elé, 21. századi, extravagáns környezetben.
Moliére komédiázik. Kifiguráz bennünket. Félelmeinket, öncsalásainkat, kicsinyességünket. Ez utolsó színdarabja. 1673. február 17-én a Képzelt beteg előadása közben a címszerepet…