Broadway Jegyiroda
Jegyiroda:
1075 Bp. Károly krt. 21.
Tel: 06 1 780-07-80 Nyitva: H-P: 10-18

Jegyvásárlás

Program


Nina Stemme áriaestje / WAGNER+

Nina Stemme áriaestje / WAGNER+

„Korunk legnagyobb Wagner-szopránja” - így méltatja a sajtó a svéd énekesnőt. Nina Stemme az egymillió dolláros Birgit Nilsson-díj birtokosa, akit gyakran a nagy elődhöz, Kirsten Flagstadhoz hasonlítanak. Gluck, Mozart, Haydn, Richard Strauss, Sosztakovics és a kortárs zene világában egyaránt otthonosan mozog, legsajátabb területe azonban Wagner.  több

Jegytípusok


4 900 Ft - 17 900 Ft
5 jegytípus

Aktuális előadások



Vezényel: Marcus Stenz

Közreműködik:

Magyar Állami Operaház Zenekara

Wagner-operarészletek

„Korunk legnagyobb Wagner-szopránja” - így méltatja a sajtó a svéd énekesnőt. Nina Stemme az egymillió dolláros Birgit Nilsson-díj birtokosa, akit gyakran a nagy elődhöz, Kirsten Flagstadhoz hasonlítanak. Gluck, Mozart, Haydn, Richard Strauss, Sosztakovics és a kortárs zene világában egyaránt otthonosan mozog, legsajátabb területe azonban Wagner. A Müpában is az ő operáiból szólaltat meg részleteket az énekesnő, aki a Scalától Bayreuthig, a bécsi Staatsopertől a Metropolitanig a világ jelentős operaházainak sztárvendége.

Nina Stemme Stockholmban született. Zenei elkötelezettsége eleinte nem volt egyértelmű: felsőfokú stúdiumai kezdetén üzleti adminisztrációt és közgazdaságtant tanult a Stockholmi Egyetemen - igaz, ezzel párhuzamosan a Stockholmi Operastúdió kétéves kurzusát is látogatta. Debütálására huszonhat éves korában, 1989-ben került sor az itáliai Cortonában, ahol Cherubinóként lépett színpadra Mozart Figarójában. Csak ekkor határozta el, hogy hivatásos énekesnő lesz. Az érlelődés évei következtek a Stockholmi Egyetem Operai Kollégiumában, ahol 1994-ben fejezte be tanulmányait.

Ezután a Svéd Királyi Operában énekelt kisebb szerepeket. Pályáján az áttörést, mint oly sokak esetében, Plácido Domingo Operalia versenye hozta meg, és fontos volt számára a cardiffi Singer of the World verseny is. 1993-ban a La Bastille színpadán, majd 1994-ben Münchenben is Domingo partnere lehetett. Ezután már jelentős figyelmet keltő fellépések következtek egyre nagyobb sikerrel, a világ nagy operaházaiban. Wagner szerepeit is sorra meghódította: énekli Évát, Erzsébetet, Elsát, Sentát, Sieglindét, Izoldát és Brünnhildét. Stockholmban él, öt nyelven beszél, és évente mintegy negyven fellépést vállal, a magyar közönség azonban eddig csak egyszer hallhatta őt, húsz éve a Zeneakadémián, így itt az idő, hogy újra találkozhassunk vele. Az est karmestere, a német Markus Stenz a világ számos kiváló együttesének volt már vezető dirigense vagy zeneigazgatója - többek közt a Holland Rádió Filharmonikus Zenekarának, a Baltimore-i Szimfonikus Zenekarnak és a Szöuli Filharmonikus Zenekarnak -, Hans Werner Henze műveinek szakavatott tolmácsa, jeles Wagner-dirigens, továbbá ő vezényelte Kurtág György A játszma vége című operájának premierjét is a Milánói Scalában.

Rendező: Müpa

Ajánló


AZ EMBERTELEN DAL EMBERTELEN JÓ! nem lehet nem táncolni rá, ha megszólal. MINDIG VAN FELJEBB!

Előzenekar: Heatlie, Crazy Little Queen A Neoton Família a 80 as évek egyik legsikeresebb hazai pop együttese. Nemcsak itthon, de…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!