A természet nagyon sokféleképpen él: alszik és éber, erős és mindig megújul. Az évszakok finomak és mélyek egyszerre. Saját ritmikus ciklusokból állnak, hasonlóan egy állandó ritmust kántáló metronómhoz. Az emberiség a természetet használja fel a túléléshez, minden ciklusban alkalmazkodik és újrateremti magát, aztán, mint egy levél, megöregszik és végül meghal. Az ember és a természet nagyon hasonlítanak egymásra: egyfolytában mozgásban vannak, mindketten lélegző, élő organizmusok összességéből épülnek fel. A természet képes megváltoztatni az emberek lelkiállapotát. A természetnek nincs szüksége az emberiségre, az emberek mégis függnek a természettől, bár gyakran elpusztítják azt. Legtöbbször a fa uralkodik el elménken, amikor a természetre gondolunk. Nem véletlen, hogy a genealógiai fát múltunkra való hivatkozásként használjuk, gyökereket és az örök folytonosság érzését adva az emberiségnek. A művészi remekművek, például Vivaldi Négy évszaka révén az emberek néha elérhetik a halhatatlanságot. - Aurelie Mounier
Many Ways: Egy olyan mű, amelyet lehetséges életutak ihlettek. Az utazás, a kimeríthetetlen döntések, a sok irány, a tanulás, a belső utazás és a különböző akadályok, amelyeket bármelyikünknek le kell győznie. Személyes utazásom, mint művész, mint ember, sokféleképpen irányított engem, tele érzelmekkel és élményekkel, kapcsolatban sok csodálatos lélekkel.
Quattro Stagioni
Előadják: a Budapest Táncszínház táncművészei
Zene: Antonio Vivaldi
Fénytervező: Földi Béla
Koreográfus: Aurelie Mounier
Many Ways
Előadják: a Budapest Táncszínház táncművészei
Jelmeztervező: Karisma Costumes / Ben Voorhaar
Fénytervező: Földi Béla, video mapping: Juhász Péter
Koreográfus: Neeltje Verdoorn
Támogatók: Nemzeti Táncszínház, Budapest Táncszínházért Alapítvány, NKA, KIM, Budapest Fővárosi Önkormányzat