Szabadi Vilmos (hegedű), Nagao Haruka (brácsa), Karasszon Eszter (cselló)
Szabadi Vilmos Liszt-díjas hegedűművész, a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Vonós Tanszékének egyetemi docense rendszeresen lép fel a fiatal generáció feltörekvő tagjaival. Partnerei ezúttal Nagao Haruka hegedű- és brácsaművész, a Central European String Quartet tagja és a Magyar Állami Operaház Zenekarának koncertmestere, valamint a Zeneakadémia Karrierirodájának protezsáltja, a már jelentős sikereket maga mögött tudó Karasszon Eszter. Beethoven és a kamarazene együtt való említésekor elsősorban vonósnégyesek, zongorástriók és hegedű-zongora szonáták juthatnak eszünkbe, de a zenetörténet egyik, ha nem a legnagyobb hatású mestere más összeállításokra is komponált. A hangversenyen középpontba kerülő vonóstriók Beethoven korai, önfeledt és tradíciótisztelő időszakából származnak, amikor még csak feszegette, de nem törte át a Haydntól és Mozarttól örökölt klasszikus stílus kereteit.