Sok nevetés, humor, lehetetlen improvizációs helyzetek, virtuóz megoldások és sok jó zene: hazánk legnépszerűbb jazz-zenekara, a Modern Art Orchestra és az improvizáció egyik legtapasztaltabb színházi képviselője, Kálloy Molnár Péter közös szórakoztató családi műsort mutatnak be a BMC-ben. Az Amerikából jöttem a színház és humor erejével hozza közelebb a jazz műfaját a jövő zenehallgató közönségéhez. Emellett természetesen még az sem kizárt, hogy a gyerekeket elkísérő szülők is jól szórakoznak majd... Kálloy Molnár Péter alkalomról alkalomra újabb és újabb szerepbe bújik, amely a show business egy-egy igazán jellemző karaktere lesz. A játékos történések mind a nagyzenekarral, mind a közönséggel kölcsönhatásban alakulnak majd. A műsor második felében a zenekar az aktuális témához kapcsolódó darabokból válogatott koncerttel zárja az előadást.
1958, nyara – Éktelen drága gyémántot hoznak a Minneapolis City Bankba. Egy notórius fegyenc megszökteti magát, hogy lecsapjon a kőre, közben beszáll mellé a kretén haverja, a szélhámos csaja, meg egy... karbantartó. Elcserélt személyazonosságok, titkolt tervek, szerelmi háromszögek, és egy város, ahol lassan a díszpolgár is gengszter. Ludwig herceg gyémántja pedig csak arra vár, hogy valaki, végre, lopja már el.
Az Őrült Nők Ketrece egy olyan hely, ahol mindenki az lehet, aki. Vagy épp az, aki lenni akar. De ha muszáj másnak mutatnod magad, mint aki vagy? Hit, remény, szeretet, munka, család, haza, tegnap, ma, holnap, én, te – és ketten együtt.
Evita egy fogalom. Evita a nő - kultikus imádat és totális elutasítás között. Evita a megértett és eltaszított. Evita az imádott és az üldözött. Evita az ember.
Moliére komédiázik. Kifiguráz bennünket. Félelmeinket, öncsalásainkat, kicsinyességünket. Ez utolsó színdarabja. 1673. február 17-én a Képzelt beteg előadása közben a címszerepet…