Richard Galliano francia harmonikaművész zenei stílusát nehéz behatárolni. Az európai népzenét, illetve még inkább a 20. század eleji francia szalonzenét gondolta újra, kibővítve annak érzelmi skáláját, hogy a modern időknek is megfelelhessen. Mindezt a jazz elemeivel ötvözte, szabad improvizációval oltotta be, így a két műfaj közötti határ szinte teljesen elmosódik. A stílust és magát az ötletet Astor Piazzollával való találkozásának köszönhette, aki az argentin tangót alakította át hasonló eszközökkel. Demeniv Mihályt a hazai közönség a Virtuózok című tehetségkutatóból ismerheti, ahol 2014-ben különdíjas lett. A fiatal művész szülei szintén zenészek, azonban mégsem családi nyomásra kezdett hangszert tanulni. Eleinte csak egy játék volt, amiből végül életre szóló szerelem lett. Első nemzetközi versenyét nyolcévesen nyerte, azóta a Zeneakadémia Nagytermétől a Los Angeles-i Disney Concert Hallig vezetett útja.
A Müpa-beli koncerten balladák és tempósabb dalok, a legnagyobb slágerek közül huszonnégy szám csendül fel, ahogy eddig még soha: akusztikus, kamarazenei átiratban, két vokalista, zongora, hegedű, cselló és fuvola kíséretével.
A világon először a Madách Színház kapta meg a jogot, hogy non-replica változatban állítsa színpadra a Mamma Mia! musicalt. A bemutató 2014 augusztusában a Szegedi Szabadtéri Játékokon, szeptemberben pedig a Madách Színházban volt.
Az Őrült Nők Ketrece egy olyan hely, ahol mindenki az lehet, aki. Vagy épp az, aki lenni akar. De ha muszáj másnak mutatnod magad, mint aki vagy? Hit, remény, szeretet, munka, család, haza, tegnap, ma, holnap, én, te – és ketten együtt.
Két jubileum varázslatos találkozása a Müpa színpadán: a Talamba Ütőegyüttes fennállásának huszonötödik évfordulóját Muszorgszkij idén százötven éves zeneművével, az Egy…