A kimondott sorokat fizikai „szótár” váltja fel, és a szövegsablont inkább komplex koreográfiaként használják. Ezáltal Ferlin olyan játékteret tud létrehozni a színpadon, ahol például a Tartuffe értelmezésének hagyományos módjait „felfüggeszti,” a narratíva „tulajdonjoga” az előadás felett megszűnik. Ehelyett a test a konkrét jelentések megnyilvánulásának eszközévé válik. A karakterek nem csak a nyelvhez és a szavaikhoz vannak kötve, ehelyett a saját testükké és mozdulataikká válnak, a kapcsolataik már nem elsősorban a beszéden keresztül közvetítenek, a drámai forrásszöveg nézőpontja miatt pedig új és érdekes másodlagos jelentéseket kaphat a mű.
Előadás és koreográfia: Petra Chelfi, Andreja Jandrić, Domagoj Janković, Matija Ferlin, Sintija Kučić, Marin Lemić, Roberta Milevoj, Petra Valentić, Eva Kocić
Rendező-koreográfus: Matija Ferlin