A világszerte ünnepelt német szoprán, Marlis Petersen lesz a Nemzeti Filharmonikus Zenekar szólistája azon a hangversenyen, amelyen az együttest főzeneigazgatója, Vashegyi György a bécsi Musikverein nagytermében vezényli 2025. március 5-én.
Jegytípusok
3 900 Ft - 9 900 Ft
5 jegytípus
3 900 Ft
Földszint, Földszint páholy jobb I, III. emelet középerkély
4 900 Ft
Földszint, II. emelet középerkély, II. emelet oldalerkély bal, II. emelet oldalerkély jobb, II. emelet pódiumerkély bal, II. emelet pódiumerkély jobb, III. emelet középerkély
5 900 Ft
Földszint, I. emelet oldalerkély bal, I. emelet oldalerkély jobb, I. emelet pódiumerkély bal, I. emelet pódiumerkély jobb, II. emelet középerkély
7 900 Ft
Földszint, I. emelet középerkély, I. emelet oldalerkély bal, I. emelet oldalerkély jobb
RICHARD WAGNER: Trisztán és Izolda – Előjáték és Izolda szerelmi halála ERNEST CHAUSSON: Poème de l’amour et de la mer, op. 19 (A szerelem és a tenger költeménye) *** BARTÓK BÉLA: Concerto, Sz. 116, BB 123
Marlis Petersen szoprán Nemzeti Filharmonikus Zenekar Vezényel: Vashegyi György
A világszerte ünnepelt német szoprán, Marlis Petersen lesz a Nemzeti Filharmonikus Zenekar szólistája azon a hangversenyen, amelyen az együttest főzeneigazgatója, Vashegyi György a bécsi Musikverein nagytermében vezényli 2025. március 5-én. A műsor a romantikától a századfordulón át a 20. századig jut el: Wagner Trisztán és Izolda című operájának Előjátékát és Izolda szerelmi halálát ritka csemege, Ernest Chausson 1882 és 1890 között komponált, majd 1893-ban átdolgozott dalciklusa, A szerelem és a tenger költeménye követi, hogy a műsort Bartók Amerikában keletkezett kései remeke, a Concerto zárja.
Egy különleges pódiumszemélyiség és egy varázslatos szépségű, ma is felfedezésre váró remekmű áll a középpontjában annak az estének, amelyen a Nemzeti Filharmonikus Zenekar főzeneigazgatója, Vashegyi György vezényletével német romantikus, francia századfordulós és 20. századi magyar zenét játszik a bécsi Musikverein pódiumán. Az együttes szólistavendége a világszerte ünnepelt német operai szoprán, Marlis Petersen, aki Ernest Chausson 1882 és 1890 között komponált, majd 1893-ban átdolgozott dalciklusát, A szerelem és a tenger költeményét szólaltatja meg. A kifinomult és láttató erejű francia zenét szenvedélyes német romantikus muzsika előzi meg: az est kezdetén Wagner Trisztán és Izolda című operájából halljuk az Előjátékot és Izolda szerelmi halálát. Mint vendégszereplések alkalmából oly sokszor, az együttes saját zenekultúrájának egy emblematikus alkotásával fejezi be a programot, Bartók amerikai éveinek hazaszeretetről és honvágyról valló remekét, a Concertót szólaltatva meg a hangverseny második részében.
A világhírű lett mezzoszoprán, Elīna Garanča korunk egyik legkeresettebb operaénekese. Vokális teljesítményét és színészi alakításait Salzburgtól Bécsen és Párizson át…
A legnagyobb slágerek Geszti Péter (és bolygónk) meghatározó korszakaiból, Rap+Az, zene+stand up, vidám időutazás, meglepő fordulatok, korszakos vendégek, és egyedülálló…
A Győri Filharmonikus Zenekar mosonmagyaróvári nyárindító hangversenyének programját a neoklasszicizmus emblematikus darabja, Szergej Prokofjev 1917-ben komponált, a 18. század nagymesterei…
Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!