
Bereményi Géza és Víg Mihály Cseh Tamás-estje
2010-ben pár fiatal zenekart alapít Budapesten. Az első kitűzött cél, egy koncertanyag összehozása, amivel színpadra lehet állni. Amint ez megvan, előkerül a többi is: kellene egy név, egy második koncert és aztán még egy (majd kicsit sietnek, hogy odaérjenek az érettségiről), egy klip, aztán hogy azt játssza az MTV, egy MySpace profil, egy csőnadrág a női részlegről, ha pedig már bejutottak a rádióba egy interjúra, akkor az is, hogy megmutathassák a legújabb daluk.
Born through word of mouth, his character was first committed to parchment by a Catholic priest but was never set in stone, and so he became the archetype of the seducer that conquered western culture. This eternally youthful figure is a quintessential feature of Spanish Baroque, French Classicism, German Romanticism, English irony and the dramatic landscape of the 20th century.
bábjáték a testvéri szeretetről
KEZESLÁBAS - Babaszínház
A Kezeslábas Társulat babaszínházi élőszereplős előadása.
Dumaszínház est
Carlos Saura is not strictly an ‘opera director’, but he did direct Carmen in 1983. In a flamenco style. That’s only right, Saura knows everything there is to know about flamenco. (He is also a natural when it comes to tango.)
Dumaszínház est
TUNED TO A FILM MARATHON – CLASSICS ON SCREEN
Jönnek a sznob fésűkagylójukkal, egyenek inkább császárhúst!
Dumaszínház est
Az amszterdami Rijksmuseum a történelem legátfogóbb Vermeer kiállítását hozta tető alá: 35, a világban szétszórt, ismert munkájából 28-at felsorakoztat.
Hogyan öltözködtek a nagy zeneszerzők, volt-e olyan, aki adott a divatra, olyan, aki sajátos ruhát hordott?
Dumaszínház
Szólhat-e aktuálpolitikáról egy szerelmi duett? Politizálásnak tekinthető-e egyáltalán, ha valaki a világ végéről énekel? És ha ketten énekelnek róla? Lady Gaga és Bruno Mars duettje kapcsán ezek éppoly fontos kérdések, mint az, hogy a dal – amely 2024. augusztusi megjelenése után fél évvel elérte a 2 milliárd (!) meghallgatást a Spotify-on – miért és hogyan kapcsolódik a hetvenes évek zenei világához, illetve általában a napjainkra jellemző retro-hullámhoz.
Dumaszínház est
A koncerten többek között elhangzik: Hova tűnt az a szerelem (Dés - Bródy János), Szép mesék, rossz mesék (Dés - Grecsó Krisztián), Olyan szépek voltunk (Dés - Nemes István), Nagy utazás (Dés - Bereményi Géza), Legyen úgy (Dés - Nemes István), Mi vagyunk a Grund! (Dés - Geszti Péter)
Boribon és Annipanni egy éhes cicát találnak a hazafelé úton. Nagy az öröm, amikor kiderül: kiscica Boribonnal marad. De vajon mi legyen a neve?
Just like buildings, pieces of music are constructed from small component parts. From sounds, and from tones, obeying the universal laws of music – and sometimes breaking them. But how are the building blocks of music assembled? In what way do individual instruments and solo parts support and complement each other?
Korosztály: 5-9 év
mesejáték 1 részben, kb.65 percben
Az előadás 5 éven aluliaknak nem ajánlott!
Hamupipőke, szülei halála után gonosz mostohaanyjával és annak két undok lányával él kiszolgáltatott szolgasorban.
HÍVD APÁT IS! I.Előadás
Családi Kerekítő Farkas Katával
HÍVD APÁT IS! I.Előadás
Családi Kerekítő Farkas Katával
Klasszikus kamarazene a Zugligetben!
A londoni Nemzeti Galéria a világ egyik legnagyobb képtára. Tele van remekművekkel, a történetek, egyben a történelem kifogyhatatlan forrása. De kinek a történeteit is meséli el? Melyik műalkotásnak van a legnagyobb hatása és kire? A művészet ereje abban rejlik, hogy mindenkihez szól, függetlenül művészettörténeti ismereteitől, társadalmi hátterétől, vallásától.
A Liliom Produkció új musical bemutatója nem meglepő módon négy negyvenes gyerekkori barátnő (Alíz, Bella, Petra és Laura) viszontagságairól szól, akik egy Balaton-felvidéki villában töltik ,,lánybúcsújukat”.
Confinement and isolation, freedom and endlessness. FrenÁk’s emotionally charged choreographic structures use dynamic forms of movement to gain visibility and captivate the audience.
item(s) in basket
total:
Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.